Clusters van 'handmade' papier

 Papier zelf decoreren is zo leuk om te doen! Ik wordt daar zo blij van.


De kaart hierboven heb ik gemaakt voor een aantal challenges. 
Het SU-per team en Colour INKspiration Challenge op Facebook. 
Kaartje-Inspiratie-Challenge.blogspot.com.

Ik was begonnen met het maken van losse clusters, die je hieronder ziet op de foto.

Op mijn you tube kanaal zie je hoe ik te werk ga.

https://youtu.be/BRjarJc2z08

Het gedecoreerde papier heb ik in repen verdeeld van verschillend formaat. 
Dit gecombineerd met ander papier.
De gemaakte clusters kunnen op een kaart of in een journal. Multifunctioneel dus.

Vond je het interessant, leerzaam of...? Een bericht of duimpje op mijn sociale media zou ik heel erg waarderen! Like, Subsrcibe & Share.

Hartelijke groet, Annemarie.

Gebruikte materialen:
Stempels en stansen Meant to Be, Speciale Momenten,
 Peaceful Deer en Hof van Eden,
Aquarel papier, Vellum, 
Designerpaper, Papier in verschillende kleuren,
Wit embossingpoeder en versamark, inkt verschillende kleuren,
Lace, Scalloped lace,
Iridescent Rhinestones.

Reacties

  1. Hij is heel mooi deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo dit kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij het KAARTJES INSPIRATIE CHALLENGEBLOG. Groetjes Helma DT Team

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten