Dioramakaart Spooky Autum met side pocket.

 Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. 

Welcome to my blog. 
Upcoming friday, 14 oktober 2022, I wil place a video on my
youtube channel Anne-Crea-Marie.

I wil show you there how I made this card.

 https://youtu.be/-wd-1rQDLA4


De afgelopen week ben ik bezig met het thema herfst. Zo leuk om mee te werken.
Ik hou van de kleuren uit die periode, warm en vrolijk.

De kaart is geïnspireerd op een aantal challenges. 
#GDP363
# JAI 624
The SUper Team op facebook.


Ik vond het leuk om iets extra's toe te voegen aan de kaart.
En daarom heb ik de side pocket gemaakt. Het label heb ik geëmbossed. 
Met daaronder als verrassing de tekst. 

Gebruikte materialen:
Hof van Eden stemp[els en Volop Vrienden,
Eden stansen,
Inkt Daffodil Delight, Mossy Meadow, Crumb Cake, 
Carved Pumkin, 
Ponsen Strawberry, Cirkel, blad, etiket,
Woodland Embossing folder,
Baker's Twine zwart en grijs,
Iridescent Rhinestones, 

De kaart doet ook mee met het blog
Dutch Stampin Sisters.

Hartelijke groet, Annemarie.

Annecreamarie@gmail.com 


Reacties

  1. Prachtige en sfeervolle kaart en erg leuk zoals je de pocket hebt gemaakt! Geinig die kruisspin erop! Mooie omlijsting van het kader ook! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the colours in your Autumn leaves and a wonderful surprise side pocket. A fun card. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig herfstig kaartje Annemarie! Mooi hoe je de blaadjes bewerkt hebt en de geembosde binnenkant met als verassing de tekst erachter! Dankjewel voor de bijdrage aan de DCL pocketkaart challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Autumn scene! Gorgeous layers and diorama! Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht al, die ken ik! Maar dat klopt ook. Leuk dat je ook bij DCL meedoet met je mooie herfst-kaartje! 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bekend kaartje! Hij is mooi geworden Annemarie. Leuk dat je meedoet ook bij DCL! 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten