Kerstkaart; Bloemig Label met venster.

 

De afgelopen dagen bedacht ik me dat ik nog wel eens een kleding-label wil gebruiken op een kaart.
Maar dan net even anders. Een label met een venster moest het worden. 
Ik heb twee kaarten gemaakt op dit thema. De andere kaart heb ik al eerder deze week geplaatst.

Welcome on my blog. Happy that your here!
The link to Youtube is down below. 


Op youtube zie je hoe ik de kaart maak. 
Hier is de link, dan hoef je niet te zoeken op youtube.


Dank je voor het bekijken van de video! Een duimpje & abonneren is heel welkom en delen ook.

Thanks for watching! Please subsribe, like & share. ***

 Dank voor het bezoekje aan mijn blog.

Mocht je een reactie achter willen laten dan kan dat. Ik zou het zeer waarderen.

Gebruikte materialen: Stempels fantastische Feestdagen,
Stansen Honeybee Blooms, Tailor Made Tages, Merry Melody 3D Embossingfolder,
Papier, Very Valilla, Real Red en Mint Macaron,
Klein veiligheidsspeltje en kraaltjes,
Holiday Basic Rhinestones.

Hartelijke groeten, Annemarie.



Reacties