Kerstkaart Rode Kerstbal.

 Hallo lieve volgers,

Vandaag laat ik jullie een nieuwe kerstkaart zien. 


Hier de link naar Youtube Anne-Crea-Marie



Ik maak gebruik van de mooie kleuren rood die vorige week ook aan bod kwamen.
Tevens gebruik ik Crumbe Cake, koffiekleur en crême.
Zo ontstaat er een wat lichtere sfeer.

In de youtube video laat ik jullie zien hoe ik het gestippelde designer papier zelf maak.

Hier de binnenzijde op de foto.

Kaartkarton Basic White, kosteloos papier van een doos,
Zelfgemaakt DSP, Pergamijn papier,
Inkt Real Red, Merry Merlot, Crumb Cake,
Stempels Fantastische Feestdagen,
Stans Eden, 
Ponsen; Cirkel, Tailor Tage, Takje,
Gouddraad,
Metallic Pearls.

Dank voor het bezoekje aan mijn blog.
Mocht je een reactie achter willen laten dan kan dat. Ik zou het zeer waarderen.

Hartelijke groeten, Annemarie.

Thanks for watching! Please subsribe, like & share.

Reacties