Kerstkaart. De eerste van 2022!

 En het is weer tijd voor een nieuw kaartje! 
Deze mooie kleuren passen zo goed bij elkaar. Ik werd er helemaal blij van.
Ik heb de kleuren niet zelf bedacht, de kaart wel.
Het donkere rood heb ik zelf samengeteld met dsp en inkt.

Op youtube Anne-Crea-Marie zie je hoe ik de kaart maak.
https://youtu.be/33KzlYxHGRc

Colour INKspiration op facebook bood de uitdaging om met deze kleuren te werken.

De opdracht aan mezelf was om de mooie stans Eden weer toe te passen.
Na wat stoeien is het gelukt.

Het witte papier met rode stippen heb ik zelfgemaakt.
Daarvoor heb ik aquarel papier en een template van kosteloos materiaal gebruikt.

Gebruikte materialen:

Kaartkarton Early Expresso en Crumb Cake,
Rood-wit dsp, Zelfgemaakt dsp, Gold Metalic specialty paper, Pergamijn papier,
Inkt Real Red, Crumb Cake en Earley Expresso,
Stempels Fantastische Feestdagen,
Stans Eden, 
Bakers Twine, strookje vitrage,
Champagne Rhinestones.

Fijn dat je kwam kijken. Graag tot de volgende keer.

Hartelijke groet, Annemarie.

Annecreamarie@gmail.com 


Reacties