Notitieboekje met vogel in medallion.

 Al een hele tijd was ik plan een notitieboekje te maken met een mooie voorkant. 
Een begin had ik al gemaakt. De kaft en katernen(signatures) waren klaar.
De afgelopen week ben ik verder gegaan. Eindelijk:-)

Een ovaal medallion met vogel staat in het blauw. 
Ik had nog stof die er mooi bij paste. 
Zo blij dat het gelukt is!

Op youtube zie je hoe ik het boekje maak. 

https://youtu.be/fxZTwdV3CS0




Gebruikt materiaal:
Karton van een doos, A4papier 120 gr. geschilderd aqrylverf en koffie-stained paper,
gelinieerd en geruit papier, bakpapier.
Stempels Etched in nature,
Inktpads; Earlu Expresso, Misy Moonlight, Soft Succulent, Highland Heather en Real Red. 
Gebloemde stof en Effen blauwe stof. Dun elastiek. Acrylverf. 



Leuk dat je kwam kijken! Ik hoop dat jij het leuk vond?!

Vriendelijke groet, Annemarie 

annecreamarie@gmail.com

Reacties