Kaart Nature's Harvest & Honeybee. Deel 2.


De bijen vind ik zo leuk. Voor mij zijn het hommels. 
Ik heb ze verder uitgewerkt en dat zie je in de video.

 Hier is de link https://youtu.be/5iUAmNVHeF4  deel 2.

Met de Hive 3D embossingfolder en  perkament papier heb ik een honingraadmotief gemaakt.

Gebruikt materiaal:
 penselen,
Kaartkarton Basic White, Very Vanilla en Evening Evergreen,
Vallum,
Harvest Meadow Designer Paper,
Stempels Nature's Harvest en Honeybee Home,
Inktpads; Cinnamon Cider, Mango Melody, Frayed Burlap enWalnut Stain,
Lint Fine Art, Iridescent Rhinestones basic jewels, en Shimmery Christal Effects

Hieronder de kaart van deel 1.


 Ik hoop dat je inspiratie  hebt opgedaan? Laat je het me weten?

Wil je spulletjes bestellen van Stampin'Up!? Laat maar weten via de mail.

annecreamarie@gmail.com

Vriendelijke groet, Annemarie

Reacties