Kaart Dragonfly plukt de Dag. #GDP352

 En nog een keer doe ik mee met de GDP challange. Dit keer de challange Case The Designer. 


 

Een mooi design van de designer. Mooi om dat ontwerp te gebruiken voor een kaart.


Op Instagram zag ik iemand stempelen met een clearblock. Helaas weet ik niet wie.
Ik had het al eens eerder gezien en dacht, "Dat ga ik dit keer ook doen bij de volgende kaart".
Met dit resultaat. ik vind het heel geslaagd. En jij?

Het gebruikte materiaal:
Stempels Dragonfly Garden met Pons,
Stempels Pluk de Dag Met pons,
Stempels Kaartje van Mij,
Kaartkarton Shimmery White en Mint Macaron,
Desgner Papier Neutrals,
Linnen Tread,
Iridescent Rhinestone Basic Jewels,
Shimmery Christal Effect.

 Ik hoop dat je inspiratie  hebt opgedaan? Laat het me weten. 

Wil je spulletjes bestellen van Stampin'Up!? Laat het me weten via de mail.

annecreamarie@gmail.com

Vriendelijke groet, Annemarie

Reacties