Honeybee cirkel #GDP 350 met link naar youtube.

De roze kaart heeft de afgelopen week nog wat uitbreiding gekregen. 
Ik miste iets in de rechter bovenhoek. 
Daarom twee roze gestanste bloemen en een blad.


Ook heb ik de randen van de kaart opgeruwd en daardoor een extra stoer aspect gegeven.
Nu vind ik hem af. 

Wil je zien hoe ik de kaart maak? Klik dan op de link https://youtu.be/pu9EqIa34_w


De kaart hier onder heb ik bedacht voor een challange.



Hier de kaart die ik voor de challange heb genmaakt in frisse kleuren.


Gebruikte materialen:
Kaartkarton Basic White, Polished Pink en Fresh Freesia
Stempels Honetbee Home,
Stansen Layering Circles
Hive 3D Embossingfolder
Inktpads; Polished Pink en Fresh Fresia,
Potloden,
Strookje stof, 
Lint en Bakers twine.

Een extra kaart vandaag.
Graag tot de volgende keer.

Vriendelijke groet, Annemarie

Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com




 

Reacties