Rozen-pocketkaart.

 

Een kaart met pocket en twee labels.

Het DSP is zelf gemaakt. Ik vind dat heel leuk om te doen.  

 De rand van de pocket heb ik voorzien van een gouden randje.
Dit is gedaan met acrylverf.


Op youtube is te zien hoe ik de kaart maak.

https://youtu.be/GrJVfhLcgQA

Waardeer je het? Doe je ideeën op? Dan zou ik een duimpje heel leuk vinden.

Gebruikte materialen zijn: 

Kaartkarton Very Basic White, Mossy Meadow en Daffodil Delight, 
Handgemaakt designer papier Gele Rozen,
Mossy Meadow, Daffodil Delight enPolished Pink, 
Acrylverf Amsterdam donkergoud,
Wattenstaafje.
Lint in de kleur Mossy Meadow(retired).

Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie


Reacties