Label passend bij m'n Journal

Af en toe maak ik een label. Deze is bedoeld voor in mijn Journal. 
Daarom heb ik gewerkt met de stempels Free as a Bird.


Hier de link naar de video https://youtu.be/k9XiR0PHrl0 


Hier zie je dat de cirkel nu blauw is.
Dat vond ik beterpassen bij de inhoud van het Journal.

Gebruikte materialen:
Very Vanilla Kaartkarton, 
Stempels Free as a Bird,
Meadow Stansen,
Encicled in Beauty stansen,
Stof, lint,
Aqrylverg kleur donkergoud,
Glitter gleu.

Ik wens je veel inspiratie toe.
Misschien heb jij leuke ideeën? Ik hoor dat graag. Je kunt hier een reactie plaatsen of bij de video.
Een duimpje bij de video waardeer ik zeer.

Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!.
Ik hoor het graag.
Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.

annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie.


Reacties