Kaart voor een challange en mijn Journal

 Op Instagram zag ik een Challange van Just ad Ink #606.
Het is de bedoeling dat we dit keer de schets verwerken in onze kaart. 

Daar had ik wel oren naar en zin in.

Ik heb gewerkt met een oude foto van molens, Designer Papier, lint, en stempels van Stampin' Up!.

https://youtu.be/U_ralp6OLoA 

Klik op deze link hier boven dan kom je uit op de video waarin ik laat zien hoe de kaart gemaakt wordt.


Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Basic White, Seaside Spray en restjes papier,
In Good Taste Designer papier,
Blending Bruches,
Stempels Kaartje van Mij enWiching you Wel,
Linnenlint en draad
Wit embossing poeder.

De kaart past goed in mijn Journal,  omdat die ook in het teken staat van de molen. 
Ik houd van molens.


Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie.



Reacties

  1. I love Windmills too. A lovely tribute to Windmills with interesting papers. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten