Kaart met Korenbloemen.

 Een prachtige bloem, de korenbloem.
Je ziet hem nu weer meer, omdat de akkerranden meer aandacht krijgen.

Deze kaart is relatief eenvoudige om te maken.
Ik heb gebruikt gemaakt van een ander model kaart.
Inplaats van één keer rillen, twee keer. Dan gaat de kaart open in het midden.

Op youtube kun je zien hoe ik dat heb gedaan.
Hier is de link: 

https://youtu.be/o7asBleyyEw

Ik heb bloemen gesponst en een stuk papier met enkele kleuren.
Door deze kleurkeuze maakt dat de kaart ook goed naar een man kan worden gestuurd.

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla, 
In Good Taste Designer papier,
Blending Bruches,

Stansen Meadow, Inkt;Misty Moonlight, Soft Succulent, Crume Cake,
Stempels Kaartje van Mij, Nature's Harvest,
Linnen Thread,
Iridescent Rhinestone Basic jewels.

Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie.


Reacties