Paperclips met papier en stof gedecoreerd.

 Wie wel eens wat bewaard weet dat een paperclip een handig ding is. 

Mooi gedecoreerd is de paperclip nog leuker:-) 
Mooi voor in je Journal of Notebook.
Of voor in een map met papieren die je geordend wilt bewaren.
De clips die je hier ziet heb ik voor mijn Journal gemaakt.

Via de link kom je bij de video waar ik laat zien hoe je dat doet.

https://youtu.be/1eo54nAs-6Q

 Het is heel makkelijk om te maken. 
Ik wens je veel inspiratie toe.
Misschien heb jij leuke ideeën? Ik hoor dat graag. Je kunt hier een reactie plaatsen of bij de video.
Een duimpje bij de video waardeer ik zeer.

Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie.

Reacties