Kaart Mandala met bloem en vlinder.

 Dit keer heb ik een aantal favoriete stansen te voorschijn gehaald.
Onder andere Encircled in Beauty.


Wat was het een leuke ontdekkingstocht met alle verschillende materialen!

Wil je zien hoe ik te werk ging? 


Dit keer heb ik gewerkt met een maskeervel in de vorm van een Mandala. 
Die heb ik gebruikt op de kaartbasis.


Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla, Crum Cake, Whisper White,
Gesso, stof, 
Blending Bruches, Spatel, Daubers,
Stansen Meadow, Rectangel Stiched, Layering Circles,
Stempels Kaartje van Mij,
Inkt Real Red, Meadow Green, Distress ink Walnut Stain,
Shimmery Chrystal Effect,


Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie



Reacties