Kaart Honeybee Home


Vandaag zag ik een bijzondere bij, een zwarte met oranje/bruin achterlijf. Bij mijn weten zag ik dit soort niet eerder. Bijen zijn er in allerlei soorten. Ze zijn zo belangrijk voor ons. Een kleine schakel met grote inpakt.

Op deze kaart een comi zien wat een honingbij typeert, van bloemen, honingraad en de bij.

Op youtube is de zien hoe ik de kaart maak.
Hier is de link er naar toe.


Gebruikte materialen:
Kaartkarton Basic White, Dsp Mint Macaron, Vellum,
Handgeschilderd papier (roze; bieten, bruin; koffie)
Stempels Honetbee Home,
Stansen Honeybee Blooms,
Inktpads; Earley Expresso, Mint Macaron, Polished Pink,
Potloden,
Lint in de kleur Mint Macaron (retired)
Shimmery Christal Effect.

Op de foto hieronder is te zien hoe ik kaart toepas in mijn Journal. 
De pocket is gemaakt met A4 papier wat ik geschilderd heb met koffie. Het is bestempeld met stempels uit Honeybee Home.
Met het lint Scalloped Lace langs de rand.


Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.



Reacties