Pockets en label voor journal of kaart.

 Dit keer een beetje anders.
Hoezo?
Ik houd van afwisseling en maakte dus een pagina voor een junk journal. 

Doordat er met pockets wordt gewerkt kan je ook variëren met de inhoud.

Al een tijd probeer ik nieuwe dingen uit. Gaandeweg leert men.
Dit keer heb ik er een opname van gemaakt.

Hier zie je de link naar youtube Anne-Cre-Marie en kun je meekijken.

https://youtu.be/Qc0wHM-Xf-c



Gebruikte materialen zijn: 
Bright Designer paper; Melon Mambo, Daffodil Delight en Bermuda Bay,
Handgeverft papier,
Stempels Nieuwe Bloesems  
Stansen Stiched so Sweetly, Cherry Blossems, Dandy Wiches,
Iridesent Rhinestone basic Jewels,
lint, Very Vanilla Backerstwine.

Veel kijkplezier, Annemarie.

Wil je graag maeriaal gaan gebruiken van Stampin'Up! dan kun je dat bij mij bestellen.
Het zijn hele fjne materialen.
 Ik hoor het graag. Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com





Reacties