Journal Cover; Zo vrij als een Vogeltje.


Een aquarel gemaakt met de stempels van Stampin Úp!

Free as a Bird heten deze stempels.
Deze aquarel heb ik gemaakt voor de cover van dit journal. 

Al een tijd probeer ik nieuwe dingen uit en beleef daar veel plezier aan. 

Hieronder de link naar youtube Anne-Crea-Marie. Dan kun je meekijken hoe ik te werk ga.

https://youtu.be/X5r_29rtne4



Gebruikte materialen zijn: 
Aquarelpapier met daarop een gestempelde vogel met takjes uit Free as a Bird.
Embossingfolder Tastful Textile 3D,
stof, kant, de binnenzijde van een envelop,
handgeschilderd papier, 

Het is heel leuk om hier aan te werken.

Dank dat je kwam kijken.
Groetjs, Annemarie.

Wil je graag een catalogus ontvangen?
Wil je graag materiaal gaan gebruiken van Stampin'Up! dan kun je dat bij mij bestellen.
Het zijn hele fjne materialen.
 Ik hoor het graag. Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com


 

Reacties