De vogels zingen weer.

  


Deze stempels 'Free as a Bird' zijn zo leuk. Ik heb ze al heel vaak gebruikt.
Dit keer heb ik de afbeelding geschilderd en ingekleurd aquarelverf. 


Op youtube Anne-Crea-Marie is zien hoe je dat doet. 

https://youtu.be/3WG-0IrEWzA 
Als je op de link klikt kom je er rechtstreeks.

Deze schattige afbeelding ga ik gebruiken op de voorkant van mijn journal. 

De gebruikte materialen zijn;
Aquarelpapier, aquarelverf en penselen,
Free as a Bird stempelset,
Inktpads Crum Cake, Mint Macaron en Soft Succulent


Maak je ook graag kaarten en doosjes?
Ben je op zoek naar goede materialen?

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

De Mini-catalogus.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties