Pocketkaart met label. Deel 2.

 In de vorige post zag en las je over een label.

In deze post laat ik zien hoe je een pocket kunt maken op een kaart.

Het vakje is gemaakt met Vellum, ook wel Perkamentpapier genoemd. Ik vond het mooi om het hele label te laten op de voorzijde van de kaart. 


Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla, Poliched Pink en Misty Moonlight,
Aquarelpapier en DSP Subtles, Vellum papier,
Stempels Beauty of Tomoro en Volop Vrienden en Speciale Momenten, 
Birds & More stansen,
lint Fine Art Ribbonen en restje lint,
stukje stof,
ArtistryBlooms Adhesive-backed Sequins.
 

Op youtube is te zien hoe ik de kaarten met label maak. Deel 2. https://youtu.be/xD_00xHXuEI

Veel kijkplezier, Annemarie.

Wil je graag maeriaal gaan gebruiken van Stampin'Up!, dan kun je dat bij mij bestellen. Ik hoor het graag. Dit kan via de mail. Het adres staat net iets lager.

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com



Reacties