Kaart vlinders.

 Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van twee challenges.

De Butterfly Beauty stansen wou ik graag gebruiken.
Vandaar uit ben ik op zoek gegaan voor een mooie layout van een nieuwe kaart. 

Case the designer van #GDP332. 
Global Design project.




De kleuren van #CI116 
Colour INKspiration.

Vandaag 8-3-22, zag ik dat ik bij de 5 hoorden die een ere plaatsje kregen. Tof.


Gebruikte materialen;
Kaartkarton Mint Macaron, Smoky Slate en Basic White dik,
Butterfly Beauty stansen,
Inkpads Mint Macaron, Highland Heather, Blackberry Bliss enSmoky Slate,
Lint Mint Macaron,
Holiday Basic Jewels

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialane?

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel



Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com



Reacties