Funfold-kaart aquarel Nieuwe Bloesems.

Afgelopen vrijdag hadden we een gezellige teammiddag. 
Zoals wel bekend zal zijn, ben ik Stampin'Up! demonstratrische.
Met een aantal dames komen we eens per maand gezellig bij elkaar. Op zo'n middag wisselen we nieuwtjes uit en gaan creatief aan de slag. 
Een van de dames had een funfold-kaart voorbereid. We kregen wat voorgesneden papier en uitleg. We mochten daarna zelf de uitvoering bepalen. De kaart die ik die dag maakte diende als inspiratie van de kaart die je hier ziet.

Een pocket op de voorzijde. Later binnenin ook nog één om een verrassing in te doen.
Het dsp is zelf gemaakt doormiddel van aquarel.

Dezelfde lay-out isgebruikt. Alleen met ander papier. 

Op youtube is te zien hoe ik de kaarten met pocket maak. 


Mijn facebook account heet Anne-Crea-Marie. Daar plaats ik wekelijks gemaakte kaarten.

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla,
Aquarelpapier en aquarelverf, 
Stempels Nieuwe Bloesems en Speciale Momenten, 
Stansen Stiched so Sweetly,
lint,
Rhinestone basic Jewels 

Veel kijkplezier, Annemarie.

Wil je graag maeriaal gaan gebruiken van Stampin'Up! dan kun je dat bij mij bestellen.
Het zijn hele fjne materialen.
 Ik hoor het graag. Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.

Hartelijke groet, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties