verrassingsdoosje voor een swab.

Een klein gebaar van mooi papier.
Het papier van het voorste doosje heb ik zelf gedecoreerd met stempels en inkt.


 
Het doosje is gemaakt voor een verrassing. 
Ik zag het bij Liz Yuille op haar website. 


Ik heb de snij- en rilmachine gebruikt. Super handig in het gebruik. 
 Het doosje sluit met een draad Backerstwine. 
Alles is te zien op mijn youtube-kanaal Anne-Crea-Marie. Elke vrijdagmiddag plaats ik daar een video. 

Wil je me daar volgen dan kun je je abonneren op youtube-kanaal Anne-Crea-Marie. Dan krijg je een melding van youtube en hoef je er geen een te missen.

Hier is de link naar de video van vandaag:


Gebruikte materialen:
Shimmery White A4 kaartkarton,
Stempels Free As A Bird en Speciale momenten,
Inkpads Soft Succulent en Pale Papaya,
Stansen Pierced Blooms,
Ovale Pons,
Backerstwine Very Vanilla.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialen?

Bij mij kun je producten bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties