Kaart met vogeltje.

Het is alweer dinsdag en dus tijd voor een blog-post. 

Het is een kaart voor veel gelegenheden, omdat er geen tekst op staat.


Deze stempels 'Free as a Bird' blijf ik mooi vinden. 
Dit keer heb ik de afbeelding ingekleurd met inkt en "Waterpainters'. A.s. vrijdag laat ik op
youtube Anne-Crea-Marie zien hoe dat werkt. 

De gebruikte materialen zijn;
Basic White kaartkarton,
 designerpapier,
Free as a Bird stempelset,
Inktpads Soft Succulent en Early Expresso,
Waterpainters,
Crinkled SeamBbinding Ribbon,
 Dimensionals en Tombo-lijm,
Holiday Rhinestones Basic Jewels,


Maak je ook graag kaarten en doosjes?
Ben je op zoek naar goede materialane?

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Graag tot de volgende keer.


Reacties