Kaart; Diep in de zee. (Smooth Sailing dies).

 Werken met stansen zo leuk om te doen.
Deze kaart bevat maar één stempel en dat is de tekst;-)

Dit keer heb ik ook alternatief papier gebruikt om het anker te verzilveren.
Zilverpapier van een reep choclade.

De kaart maak ik voor de challange Just add Ink #590. Ik had veel zin om mee te doen.
Hier zie je de afbeelding die bedoeld is om als inspiratie te gebruiken. 


De kleuren vind ik prachtig. 


Ik ben blij met hoe de kaart is geworden! 

Hoe ik de kaart maak is vrijdag te zien op mijn youtube-kanaal Anne-Crea-Marie. 

https://youtu.be/yb3xzMn7Ug8 te zien vanaf vr. 16 februari 14.30.

Gebruikte materialen:

Kaartkarton; Seaside Spray, Soft Succulent,
Evening Evergreen, Just Jade, Crum Cake,
DSP Sweet Stockings(retired), Peony garden(retired), 
Zilverpapier van een chocoladereep,
Stansen; Curvy dies en Smooth Sailing dies,
Stempels; Speciale momenten,
Iridescent pailletten en Metallic Mesh Ribbon.

Dank voor je bezoekje aan dit blog.

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialen?

Bij mij kun je producten bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com




Reacties

  1. This is very creative, a fantastic take on our inspiration! Thanks for joining us this week at Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card with lots of wonderful shapes. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten