Aquarelkaart met twee vogeltjes.

Twee vogels op een tak.
Ik vind ze zo schattig. 
En toen schoot me een deel van een liedje te binnen.

 "Oh, als die tak eens brak!
Hindert niet! vogels kunnen vliegen.
Hindert niet, ze vliegen met gemak".

Ik heb eeb eenvoudig landschap geschilderd op Fluid 100 aquarelpapier. 
Vervolgens zijn de takken en bladeren gestempeld.
De vogeltjes heb ik op een apart stukje aquarelpapier gestempeld en ingeschilderd. vervolgens zijn ze uitgeknipt.

Wil je graag zien hoe het in zijn werk gaat?
Hier de link naar de video op mijn youtube kanaal Anne-Crea-Marie.

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla, Poliched Pink, 
Aquarelpapier Fluid 100,
Designer Paper Ever Eden Cotton Paper,
Stempels Birds & Branches
Stansen Birds & More,

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialane?

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties