Aquarelkaart met eekhoorn. Art-journal,

 Het is vrijdag en dan is er een video beschikbaar.
Deze aquarel techniek kun jij ook toepassen. 
Op mijn youtubekanaal laat ik zien hoe dat gaat. 


 Hier de link naar de video op mijn youtube kanaal Anne-Crea-Marie.

Ik heb heb een eenvoudig landschap geschilderd. 
Vervolgens zijn de planten gestempeld en een beetje bijgewerkt dmv schilderen. 
Op apart aquarelpapier heb ik de eekhoorn en nog een tak gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Crum Cake, 
Watercolor paper Fluid 100,
Ever eden Coton Paper in de kleur Evening Evergreen,
Stempels Etched in Nature(retired),
Meadow Stansen,
Bakerstwine Basic White.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialane?

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties