Winterse kaart Hof van Eden


 Een kaart in zwart met wit met één kleur erbij. 

Voor her SU-per Team op Facebook mocht ik een kaart inzenden als gastdesigner. 
Dat is deze geworden.

Ik hou van de stempels Etched in Nature die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Ze zijn subtiel en er staan planten en dieren op. Helaas is de set stempels niet meer te koop. 

 

Wat wel te koop is zijn de stempels en stansen Hof van Eden.
Daar komt de witte rechthoek krans uit. Je kan met die bundel heel differce dingen doen.

Gebruikte materialen:

Stempels Etched in Nature(retired) en Volop Vrienden,
Kaartkarton Bisic White,
Designer Series Papier Peaceful Place,
Hof van Eden Stansen en Meadow Stansen,
Texudo Black en Cinnemon Cider Inktpad,
Basic Rhine Stones.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

Veel produten uit de mini-catalogus zijn nu met korting te koop.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com


Reacties