Kaart Birds

Van harte welkom op mijn blog.
Het is vrijdag en dan is er een video van de kaart.

De 'kanten kleedjes' van Encircled in beauty zijn erg mooi. Ik had er behoefte aan om nog meer mogelijkheden te verkennen en dat is gelukt.
Op de foto zie je wat er kan. In de video leg ik uit hoe.

Hier is de link

https://youtu.be/_cPxw6NhPpE 

Ik hoop dat je ideeën opdoet om zo je eigen kaart te maken. Namaken mag natuurlijk ook.

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla, Evening Evergreen, Just Jade
Designer Hand Penned,
Stempels Birds & Branches en Volop Vrienden,
Stansen Birds & More en Layering Circles,
Inkt Evening Evergreen,
Basic White Backers Twine,
Holiday Rhinestone Basic Jewels.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialane?

Nu is er weer een geweldige actie met veel gratis producten. Heb je belangstelling? Graag hoor ik dit. dat kan via de mail. annecreamarie@gmail.com

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com


Reacties