Een doosje in het blauw.

 Een doos voor kaarten met envelop. 


De afgelopen week bezig geweest dit doosje te maken. 
Het is in 5 stappen gedaan. Het was lekker experimenteel. Mooi om te doen. En jullie kunnen meekijken en ideeën op doen. 

Hier is de link naar mijn youtube kanaal

Ik denk dat er vijf  kaarten in passen.
Helaas geen tien. Ik was een beetje te optimistisch;-)


Gebruikte materialen:
A4 kaartkarton Verry Night of Navy, Vanilla dik en dun,
Stempels Nieuwe Bloesem,
Stansen Cherry Blossems en Rectangle Stitched,
Misty Moonlight inkt en lint,
Embossing inkt goud,
Versamark inktpad,
Embossing folder Tasteful Textile
Peaceful Poppies sequins(retired)

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Annemarie de Witte.

Ben je op zoek naar goede materialen?

Nu is er weer een geweldige actie met veel gratis producten. Heb je belangstelling? Graag hoor ik dit. dat kan via de mail. annecreamarie@gmail.com

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com



Reacties