Aquarelkaart Birds & Branches.

Welkom op mijn blog.
Het is vrijdag en dan is er een video van de kaart die ik gemaakt heb.
Het is een kaart met de aquarel techniek. 


Ik heb eeb eenvoudig landschap geschilderd. 
Vervolgens zijn de takken en de vogel(s) gestempeld en een beetje bijgewerkt dmv schilderen. 

Onder de aquarel heb ik designer papier Be Dazzling geplakt dat glimt. Dat past mooi bij het winterse thema. Het doet mij aan rijp en ijs denken. 

De tekst is op een apart strookje papier gestempeld.

 Hier de link naar de video op mijn youtube kanaal Anne-Crea-Marie.
Daar kun je zien hoe alles in zijn werk gaat.

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Very Vanilla, Aquarelpapier,
Designer Paper Bee Dazzeld,
Stempels Birds & Branches
Stansen Layering Circles,
Champagne Rhinestone Basic Jewels.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Maak je ook graag kaarten en doosjes? Ben je op zoek naar goede materialane?

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

De nieuwe Mini-catalogus is uit samen met de SALE A Bration Folder.
Veel mooie nieuwe producten met  gratis producten
als je voor 60,- euro besteld of een een veelvoud daarvan.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Groetjes, Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

g



Reacties