Twee kerstkaarten van één aquarel.

 Twee kerstkaarten gemaakt met waterverf, stempels en stansen.


De aquarelkaart die ik vorige week maakte, heb ik nu verwerkt tot twee kaarten. 

Op mijn YouTube Anne-Crea-Marie staat de video hoe  je dat doet. 
Kom je kijken?
klik dan hier: 
https://youtu.be/bG-vU-e5dIY

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Sot Succulent, Evening Evergreen en Very Vanilla, 
Aquarelpapier,
Designer Paper Tidings of Christmas,
Stempels Peaceful Deer
Meadow stansen enRectangeld Stiched stansen,
Metallic Pearls.

Het origineel.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

 

Reacties