Kerstkaart met zachte kleuren.

Een kerstkaart voor de Global Design Project Case the designer. #GDP320. Mooie lay-out. 


Het werken met een ander kleurenpallet trok me aan. 
Polished Pink, Fresh Freesia, Mint Macaron en Smoky Slate(grijs). 
Daarnaast wit, zilver en een beetje goud.

De gebruikte materialen; 

Kaartkarton Fresh Freesia en Basic White,
Designer Papier Peaceful Place,
Stempels Beauty of Tomorrow en Peaceful Dear,
Rectangle Stitched stansen, 
Goudkleurig draad,
Wit embossing poeder, Wink of Stella.

Even een korte post op mijn blog. Bedankt dat je even kwam kijken.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat. 

Groetjes, Annemarie.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com


Reacties