Kerstkaart met weidebloemen. Meadow Dies(stansen).



Een kerstkaart gemaakt met de stansen van Meadow flowers.
De associatie met bloemen van de bloemist waren er bij mij meteen. Erg mooi om met deze stansen te werken. Dit is niet direct een standaart kerstkaart, maar variatie vind ik juist leuk.

Op YouTube Anne-Crea-Marie staat de video hoe je de kaart maakt. 
klik hier: https://youtu.be/g4_H4XSs4r8

Gebruikte materialen zijn: 
Kaartkarton Sot Succulent, Evening Evergreen en Basic White, 
Aquarelpapier, Designer Paper Tidings of Christmas,
Stempels Peaceful Deer en Fantastische Feestdag,
Meadow stansen,Layering Cirkels en Rectangeld Stiched stansen,
Linnenthread,
Embossingpoeder goud.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

Veel produten uit de mini-catalogus zijn nu met korting te koop.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties