Kerstkaart Encircled in Beauty

 Prachtige stansen. Toen ik ze in de jaarcatalogus zag was ik meteen verkocht. 

Heeft wel even geduurd dat ik ze besteld heb. Ik ben er heel blij mee.

Deze kerstkaart heeft een winterse sfeer door de kleurkeuze. Het lint past er heel mooi bij.


De gebruikte materialen zijn:
Kaartkarton Basic White,
Designer Series Papier Peaceful Place,
Stempels Fantastische Feestdagen en Peaceful Deer,
Lint Metallic Mesh Ribbon,
Versamark, Embossingpoeder zilver, Heating Tool,
 Rhinestone Basic Jewels.

Hieronder de link naar de video op youtube

https://youtu.be/PiUF-95ZQdo

Het is een korte video geworden. twee opnames waren niet opgeslagen. Probleem met de camara. Baalmomentje. Gelukkig ging een opname van circa 6 minuten wel goed.

Twee bijna identieke kaarten gemaakt daardoor. Maar dat is niet erg, want we hebben er wel een bestemming voor. Een eigen gemaakte kaart is toch zoveel leuker!

Vanaf deze plek wil ik jullie graag Fijne Kerstdagen wensen. 

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel

Veel produten uit de mini-catalogus zijn nu met korting te koop.

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties