Kaart met pachwork en rode zonnebloem

Een pachworkkaart gemaakt voor de Challange van het SU-per-Team.



Het patchwork heb ik met een pons Tailertag gemaakt en op een witte mat geplakt. Daarna de mat op een witte kaartbasis gelijkmd. 
De zonnebloem komt uit de stempels Bijzondere Zonnebloemen. Hij is met behulp van 2 stansen gemaakt. De onderste laag van de zonnebloem is in kleur gesponst.
De tekst komt uit Volop Vrienden.


Ik werk met de materialen van Stampin' Up!. Je kunt via mij deze materialen bestellen.
Ik hoor graag of je belangstelling hebt.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.

Mijn emailadres is;
annecreamarie@gmail.com
Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Hartelijke groet, Annemarie.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.

Reacties