Grijs doosje Encircled in Beauty.

Een doosje.
Vandaag is het de laatste dag van 2021. Welke creative projecten zitten er in 2022 verborgen?

Mijn uitdaging was dit keer om de Encircled in Beauty stansen op een andere manier te gebruiken.
Dat is wel gelukt denk ik. Er is vast nog meer mogelijk. Leuk om in gedachten mee bezig te zijn.

Het opnemen van de video had wel wat voeten in de aarde omdat de camera niet naar behoren werkte. 

De 2e helft heb ik 3 keer herhaald:-(
Maar de volhouder wint:-)

Hieronder de link naar de video op youtube AnneCreaMarie

https://youtu.be/zOtfTzbioCA


Gebruikte materialen;
Kaartkarton Basic White dik, en Basic Gray,
Designer papier Peaceful Place en Bee Dazzeld,
Encircled in Beauty en Meadow stansen,
Lint Metallic Mesh,
Inktpads Merry Merlot en Smoky Slate.

Ik hoop dat dit idee jou inspireerd. Als je wilt kun je een reactie achterlaten. Ik zou het heel leuk vinden.

Alle goeds gewenst voor 2022! 

Hartelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrische.

Hier zie je het blauwe doosje. wat ik eerder heb gemaakt. Je ziet de post op 9 december 2021 staan.

Reacties