Chrismas Cracker met label.


 Deze Chrismas Cracker is gemaakt tijdens de teammiddag bij Corine.

We waren gezellig bij elkaar om bij te kletsen en de laatste nieuwtjes van Stampin' Up! te horen.
Daarna zijn we creatief aan de slag gegaan. Van mooi design papier maakten we dit doosje. Eerst hebben we het papier op maat was gemaakt met onze trimmers en daarna gerild. Als dat gedaan is is het heel makkelijk te vouwen en in elkaar te plakken. Door bij drie rillijnen het papier in te knippen kan  de cracker worden gevormd.

Het gebruikte materiaal;
Kaartkaarton Basic White,
Desigen Serie Papier Sweet Stockings
Lint(retired),
Papertrimmer(snijmachine, schaar, Lijm.

In de cracker passen 2 doosjes. Daar kan een cadeautje in.
De cracker zelf is open aan de onder en boven zijde.

Het label heb ik thuis gemaakt.
Bij Just Add Ink zag ik de challange om een label te maken. Daar had ik wel oren naar. #jai584. 


Daarvoor heb ik gebruikt;

Kaartkarton Basic White  en Evening Evergreen,
Desigen Serie Papier Sweet Stockings,
Be Dazzling Spe ialty Paper
Stansen Tailer Made Tags en Pierced Blooms,
Stempels Peaceful Deer,
Linnenthread.

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.

Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.

Tot 3 januari 2022 is er uitverkoop uit de laatste mini-catalogus. Iets voor jou?

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Annemarie de Witte.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.
annecreamarie@gmail.com

Reacties

  1. Such cute papers - I really like how you teamed the puppies and flowers together. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh these are fabulous projects! I love the mix of sizes and variety in them! Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten