Schattige kinderkaart. Eerste prijs.

Een vrolijke kaart met dieren.
De pinguin kijkt guitig door het ovale venster wat twee keer gestansd is. 
Ik had de kaart speciaal gemaakt voor een challange.


 Helemaal niet verwacht.
Deze kaart kreeg de eerste prijs bij de challange Cute/kinder-kaart van Het SU-Team.
Super blij mee! Dank jullie wel:-)

Gebruikte materialen;
Stempels Count on Me en Volop Vrienden,
Zwart Stempelkussen,
Kaartkarton Basic White,
DSP Pinguin Playmates, In Color 2021-2023 lint, en wit Bakerstwine,
Glimmertjes.

Ik werk met de materialen van Stampin' Up!. Bij mij kun je deze materialen bestellen. Ik hoor graag of je belangstelling hebt.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.

Mijn emailadres is;
annecreamarie@gmail.com

Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 



Hartelijke groet, Annemarie de Witte
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstrator.

Anne-Crea-Marie is ook te vinden op Facebook, YouTube en Instagram.

Reacties