Kerstkaart met rode bloemen.

 Kerstkaarten maken in allerlei soorten en maten.
Telkens een nieuwe kaart bedenken doe ik graag. 
Inspiratie voor de layout, vond ik voor deze kaart bij 
Global design Project #328. Een Sketch Challange. 
De kaartbasis heb ik gemaakt door te schilderen op aquarelpapier en te stempelen.


Wil je zien hoe?
Ik heb een video op Youtubekanaal AnneCreaMarie heb geplaatst.
Door op de link te klikken kom je daar; 
https://youtu.be/pG6DAHkAbPE

De gebruikte materialen;
Kaartkarton Very Vanilla en Real Red,
Aquarel papier,
Designer Paper Heartwarming Huds en Gold & Red gold Metallic Speciality paper,
Stempels In Bloom,
Stansen Pierced Blooms, 


Er is een super ACTIE.
Ja, Stampin'Up heeft een mooie actie, want?

Je mag voor 175,00 euro bestellen en je hoeft maar 100,00 euro te betalen. Dit kan alleen deze maand november.
 Dit noemen ze een start-pakket, maar het verplicht je tot helemaal niets!
Wel heb je dan zelf de beschikking over mooie materialen om kaarten te gaan creëren. Doosjes maken of scrapbooking te doen.

Je kunt dan ook zelf rechtstreeks gaan bestellen bij Stampin'Up!, Dit mag, maar hoeft niet. Geen enkele verplichting.

Ik wil je graag helpen om een goed pakket samen te stellen. Neem gerust contact op. annecreamarie@gmail.com

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik dan hier . Dan kom je in de webwinkel.
Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Graag tot de volgende keer.
Annemarie de Witte.



Reacties