De Kerstkaart; goud, rose en vanille heeft de eerste prijs.

 Nu is het tijd om kerstkaarten te gaan maken.

Op het challang-blog Just ad Ink zag ik een mooie uitdaging staan. Colour Challange #580.
Een mooie combinatie kleuren. Op de foto's zie je het resultaat.


Deze onderstaande batch mag ik toevoegen aan mijn blog omdat deze kaart de eerste prijs heeft gekregen. Jippie!



Gebruikte materialen zijn;
Kaartkarton Evening Evergreen, Very Vanilla en Blushing Bride
Metallic Speciallity Paper gold And rose-gold,
Hof van Eden designer Paper,
Stansen Pierced Blooms, Layering Cirkels,
Stempels Fantastische Feestdagen,
Inkt Evening Evergreen en Blushing bride.

Mocht je wel eens overwegen om stempels en inkt van Stampin' Up! te gaan gebruiken, dan is het nu een hele goede tijd!
Waarom?
Je mag voor 175,00 euro bestellen en je hoeft maar 100,00 euro te betalen. Dit kan alleen deze maand november.
 Dit heet een start-pakket, maar het verplicht je tot helemaal niets! Wel heb je dan zelf de beschikking over mooie materialen om de gaan stempelen en mooie kaarten te gaan creëren.
Je kunt dan ook zelf rechtstreeks gaan bestellen bij Stampin'Up!, maar dat hoeft niet.

Ik wil je graag helpen om een goed pakket samen te stellen. Neem gerust contact op. annecreamarie@gmail.com

Bij mij kun je de materialen bestellen van Stampin' Up!.
Klik hier  . Dan kom je in de webwinkel.
Wil je een papieren catalogus? Laat maar weten, dan zorg ik dat je die krijgt. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Graag tot de volgende keer.
Annemarie de Witte.









Reacties

  1. This is beutiful Annemarie! I love the bold use ove the Evening Evergreen as your card base and then the gorgeous spray of leaves and flowers in the Blushing Bride, Gold and White. Just stunning! Thanks for playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how you clustered the flowers around your sentiment Annemarie, and the detail all the piercing adds. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I adore this and all of those fabulous blooms! Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten