Kaart met de bundel Hof van Eden.

Vandaag een kaart gemaakt n.a.v. een blogchallange.
Het is al weer even geleden dat ik daaraan mee deed. Dit keer doe ik mee  met Just Add Ink #578, glimmer and shimmer.


Woensdag hadden we een teamavond bij Corine van Wijk. Tweede helft van de avond gingen we aan de slag met papier en de bundel Hof van Eden. Een mooie set materialen. 

Zij droeg het idee aan om iets te maken voor een challange.
Die avond hebben we een begin gemaakt. Heen en weer schuiven met papier. Papier bestempelen. Items stansen en steeds neerleggen en kijken hoe het bij elkaar staat. Leuk om te doen. 

Mijn kaart was nog lang niet af.
Thuis heb ik verder gewerkt. Er een stempelset bij gepakt en de Layering Cirkel en Harvest stansen. Dit als resultaat. 

Ik heb gebruik gemaakt van;
Designer Papier Hof van Eden,
Kaartkarton Evening Evergreen en Basic White,
Inktpad Momento black,
Stempels Hof van Eden en Nieuwe Bloesems,
Stansen; Eden, Layering Cirkels en Harvest,
Inktpad; Evening Evergreen en Soft Succulent,
Gouddraad,
Gilded gems.

Leuk dat je even kwam kijken.

Wil je ook graag kaarten geen maken met de materialen van Stampin' Up! dan is het nu een goed moment!
Er loopt een superactie; Een Startpakket dat 100,- euro kost maar... je mag voor 175,- euro aan produten bestellen. Heb je interresse? Laat het me weten.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com Ik help je graag.

Wil je daar graag nog meer informatie lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.

Wil je wel eens zien wat er te koop is bij Stampin' Up!?
Klik dan 
hier. Dan kom je in de webwinkel.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.




Reacties

  1. Such a lovely creation, very luxurious. Thank you for sharing with us at Just Add Ink x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten