Cadeaudoosje met eekhoorn

Zo leuk om te doen, doosjes maken. Deze heb ik precies op maat gemaakt.
Dit keer als cadeauverpakking voor een reep chocola. Mmm.
Deze verpakkng is ook geschikt voor smalle kaarten (slim-cards).

Ik heb een video opgenomen waarin je kunt zien hoe het in zijn werk gaat.
Hieronder vind je de link.

De volgende materialen ik heb gebruikt;

Kaartkarton Very Vanilla, Soft Suede en Mossy Meadow,
DSP in Real Red, Pumpkin Pie, Mossy Meadow,
Stempels Nuts About Squirrels,
Stansen Stitched So Sweetly, Beautyful Leaves,
Inktpads Soft Succulent, Daffodil Delight, Tuxudo Black, Crume Cake,
magneetjes, glimmers.

Veel plezier bij het kijken van het filmpje op you tube.
Groetjes, Annemarie.

Wil je wel eens zien wat er te koop is bij Stampin' Up!?
Klik dan 
hier. Dan kom je in de webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com Ik help je graag.

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.
Een catalogus van mij ontvangen? Laat het me weten.

Vriendelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.


Reacties