Lichtblauw label Nature's Harvest

Een bedankje, een cadeau, het kan zoveel mooier en persoonlijker worden met een label.


Dit label heb ik gemaakt met de stempels en stansen van Nature's Harvest.
Op mijn You-tube kanaal Anne-Crea-Marie, kun je zien hoe ik dat gedaan heb. 
Als je op de link hieronder klikt kom je er.
https://youtu.be/-VIHtbWgwV4
Veel plezier bij het kijken. 

De gebruikte materialen zijn;
Stempels Nature's Harvest met bijbehorende stansen,
Pons Tailer Tags en Trio-pons,
Kaartkarton Balmy Bleu en Basic White,
Inktpads Seaside Spray en Misty Moonlight, Higland Heather,
Draad in wit, zilver en Seaside Spray,
Potloden, dimensionals en lijm.

Hier zie je alle items die ik de afgelopen 3 weken gemaakt heb met Nature's Harvest.
Van elk is een video te zien op mijn You-tube kanaal.

Tot de volgende keer. 

O ja, en vergeet niet bij mij kun je de materialen van Stampin' Up! bestellen. 
Wil je wel eens zien wat er te koop is? Klik dan hier. Dan kom je in de webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com Ik help je graag.

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.
Een catalogus van mij ontvangen? Laat het me weten.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Reacties