Lichtblauw doosje. Nature's Harvest.

 Heb jij dat ook? Al doende bedenk ik een nieuw projectje. Het zit mooi in mijn hoofd. Dan werk ik het uit en kom toch wat beperkingen of uitdagingen tegen. Zo ook bij de uitwerking van dit doosje. Verassend wat er dan kan ontstaan.

Nadat ik de kaart van vorige week af had, begon het idee te ontstaan om een doosje te maken in dezelfde stijl. Op Pinterest heb ik gekeken welke vorm dat doosje zou kunnen krijgen. Bij Sam Hammond zag ik de Tuck & Fold Box. Dat moest hem worden, een doosje uit één A4tje. 

Via deze link kan je zien hoe ik de kaart maak en welke uitdaging ik tegen kwam;-)
https://youtu.be/YTPnvH6RKH4 

De gebruikte materialen zijn;
Stempels Nature's Harvest met bijbehorende stansen,
Voor de tekst Speciaal voor jou(retired),
Kaartkarton Balmy Bleu en Basic White,
Designer Papier uit Harvest Meadow,
Inktpads Seaside Spray en Misty Moonlight,
Glimmer.

Leuk dat je even kwam kijken.
Ik ben benieuwd naar je reactie, die kun je hier posten.

Ik ben zeer enthousiast over de materialen van Stampin' Up! Ik kan er heerlijk mee werken. Via mij kun je papier, stempels, inkt en nog veel meer bestellen. 

Wil je wel eens zien wat er te koop is? Klik dan hier. Dan kom je in de webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.
Wil je graag een catalogus ontvangen? Laat het me weten.

Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Reacties