Kaart met eekhoorn.

 Met stempels kan ik zoveel verschillende kaarten maken. 
Vandaag een tweede kaart met Nuts About Squirrels. Prachtige stempels. Af en toe zie ik er wel eens eentje. Een eekhoorn met een mooie pluimstaart. Bijvoorbeeld als ze de straat over steken.
Bij deze kaart heb ik de basiskaart een iets andere vorm gegeven.


De gebruikte materialen zijn;

Kaartkarton Merly Merlot en Very Vanilla,
Designer Papier Harvest Meadow,
Stempels Nuts about Squirrels,
Stansen; Beautyful Leaves, Birds & More en Stiched So Sweetly,
Inktpads; Tuxedo Black, Cinnamon Cider, Real Red, Mossy Meadow, Crumb Cake en Mango Melody,
Holiday Rhinestone basic jewels.

Wil je zien hoe ik de kaart maak? Klik dan hier: https://youtu.be/vpMD_-luFlY 



Graag wens ik je een mooie herfst.
Groetjes Annemarie.

Ik gebruik de materialen van Stampin' Up! en dat bevalt heel goed. 
Mocht je interresse hebben, bij mij kun je een bestelling doen.

 Klik dan hier. Dan kom je in de webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com Ik help je graag.

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.
Een catalogus van mij ontvangen? Laat het me weten.

Vriendelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice. 

Reacties