Kaart Heel veel gelukwensen

 Wensbloemen.
Vandaag heb ik nog een kaart gemaakt met de Nederlandstalige stempels. 
Op de achtergrond zijn zachte kleuren gebruikt.


Deze kaart is uitgebreider dan de kaart van 29 september. Ik heb laagjes toegepast.

De kaartbasis met daarop Hand-Penned designer papier. 
Daarop een smalle mat met de paardenbloem met pluisjes.
De tekst heb ik geponst met de Ovale pons.
Het draad heet linnendraad.

Mooi dat je even kwam kijken. Graag tot de volgende keer. 
Groetjes, Annemarie.

Ik gebruik nu meer dan een jaar de materialen van Stampin' Up! en dat bevalt heel goed.
Mocht je interresse hebben, bij mij kun je bestellen.
Klik dan hier. Dan kom je in de webwinkel en kun je alles rustig bekijken.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com Ik help je graag.

Vriendelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Reacties