Cadeaulabel met eekhoorntje.

Hou je ook van verzamelen? Ik wel. In het najaar kan ik het niet laten om wat kastanjes en noten te rapen. Ik geef ze dan een mooi plekje in huis. Dit jaar zijn er veel hazelnoten. 

Met een verjaardag in het verschiet vond ik het leuk een label te maken voor bij het cadeau. Toen ik deze af had bedacht me dat een pocket erbij wel handig zou zijn voor een cadeaukaart of geld. 

Uit dat idee, is dit label voortgekomen wat je hier ziet.

Op You Tube kun je zien hoe ik dit label met schattige eekhoorn maak. 

 https://youtu.be/k1qLe8p9nX4 A
ls je deze link kopieerd en in de browser plaatst kun je hem gebruiken.

Hier zie je de achterzijde met een pocket, waarin een cadeaukaart past.

Gebruikte materialen zijn;
Kaartkarton Crumb Cake, very Vanilla en Pumkin Pie,
Designer Papier In Good Taste,
Stempels Nuts About Squirrels en Wensbloemen,
Stansen Beautyful Leaves,
Layering Cirkels en Stiched Shapes(retired),
Lint.

Dat is het voor vandaag. Veel plezier bij het kijken van het filmpje op you tube.
Groetjes, Annemarie.

Wil je wel eens zien wat er te koop is bij Stampin' Up!?
Klik dan 
hier. Dan kom je in de webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com Ik help je graag.

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.
Een catalogus van mij ontvangen? Laat het me weten.

Vriendelijke groet, Annemarie

Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

Reacties