Pluk de dag kaart 2

 Nu wil ik jullie laten zien wat je nog meer kunt doen met de stempels Pluk de Dag.


Een heel andere kaart. Is de onderste laag gekocht designer papier?
Nee, dat heb ik zelf gemaakt.
Met een stempel uit de set heb ik een rand gemaakt op de mat die op de kaart komt.
Ik heb in verschillende nuances gestempeld.

Daar weer bovenop heb ik gewerkt met
gestanste rechthoeken; Stiched So Sweetley heten ze.
De steel, bloemen en harten heb ik uitgeknipt.

Het gebruikte materiaal verder;
Stempels Pluk de Dag,
Kaartkarton Basic White en Just Jade,
Stempelkussens Just Jade en Daffodil Delight, Mango Melody,
Rhinestone Basic Juwels.

Een goudsbloem.

 Dit was het voor vandaag. Graag tot de volgende keer.

Vind je het ook zo leuk om creatief bezig te zijn. Heb je spulletjes nodig?
Bij mij kun je de materialen bestellen.

Klik dan
hier. Dan kom je in de webwinkel.

Heb je vragen dan mag je gerust mailen. annecreamarie@gmail.com

Wil je daar graag nog meer informatie over lezen?
Dat vind je op dit blog onder het kopje Bestellen.


Vriendelijke groet, Annemarie
Onafhankelijk Stampin' Up demonstratrice.

 


Reacties