Koffie met ... Koffie & Kaart.

 Meestal krijg je bij de koffie een koekje, toch?

Dit keer is het Koffie met een Kaart:-)


Wat houdt Koffie & Kaart in?
Tijdens een gezellig samenzijn maken we een mooie kaart.
Ik geef uitleg en hulp waar nodig.

Ervaring is niet nodig, maar mag wel. 

We gaan stempelen. Daar gebruiken we fijne stempelspullen voor.
Dit zijn de materialen van Stampin' Up!.
Ik gebruik deze producten nu meer dan een jaar. Ik ben er heel enthousiast en tevreden over.

We starten om 10.00 uur en eindigen rond 11.00 uur.
De kosten zijn 3,50 euro en daarbij komt een consumptie van De Lier.
Lijkt het je wat? Hopelijk tot ziens.

Hartelijke groet, Annemarie.
Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrische.

Hier zie je nog een voorbeeld van een kaart.
De stempels heten Pluk de Dag.
Er zit ook een pons bij, wat heel handig is voor de bloemen.
Met een set stempels kan ik heel veel verschillende kaarten maken.
In komende post zal ik jullie dat laten zien.




Reacties